This website requires JavaScript.
Updated Nov 16
Updated Nov 16

MEET YOUR POSHER NICOLE!

$0 $0

Size

Not for sale

Like and save for later
I'm Nicole and I'm addicted to Posh!! My favorite brands are Pandora, Betsey Johnson, Adidas, Lucky Brand, Hot Topic, Roxy and Volcom! I love poshing and sharing! Feel free to say Hi and stop by my closet! Everything is open to offers!

Category

Women Other
Shipping/Discount
  • Seller Discount: 30% off 3+ Bundle

  • $7.11 Expedited (1-3 day) Shipping on all orders

  • Buyer Protection & Refund Policy

About the seller

Find Similar Listings

78 Comments
thewispygypsy
thewispygypsy What a sweet baby!
Feb 18Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @dvacante Thanks!! She's sooooooooo much work but so funny and cute!
Feb 18Reply
loopholer
loopholer Hello lady and baby! I'm Rocksan
Feb 28Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @loopholer Hello from Nicole and Violette!
Feb 28Reply
leswesley
leswesley Thank you so much for sharing.
Feb 29Reply
vintage_lass
vintage_lass Thanks so much for following me, lovely! Your closet is adorable! πŸŽ€πŸŽ€
Mar 02Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @vintage_lass Thanks! Come shop anytime!!
Mar 02Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @jdiva89 Thanks!! She's soooooo funny and cute! It's fun but exhausting
Mar 04Reply
pammysthreads
pammysthreads @nxdxgwen Beautiful babyπŸ’•
Mar 05Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @pammysthreads Thanks so much!!!!
Mar 05Reply
gabyrielle
gabyrielle What a cute little baby! 😍
Mar 15Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @gabyrielle Thank you!!
Mar 15Reply
lavamama
lavamama @nxdxgwen omg! You two are adorbs!! πŸ˜™πŸ˜™
Mar 18Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @lavamama Thank you!!
Mar 18Reply
jjkm
jjkm What a sweet baby girl you have! It's hard to remember my 18 & 15 year old that little.... Cherish every single second because it passes way too quickly!! πŸ’›β€οΈπŸ’–
Apr 02Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @jjkm Thank you! I literally can't believe she's 6 months old already and almost crawling! She is so precious and adorable! It's hard but worth it! I'll be sad when she's a teenager lol
Apr 02Reply
hmcfall7788
hmcfall7788 NEW STUFF ADDED & GET 50% off my entire closet just leave a comment on item u want and I will reduce ...bundle and get extra 5% off !! :-)
Apr 03Reply
loopholer
loopholer Hey there!!!
Apr 06Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @loopholer Hello again! How are you today?
Apr 06Reply
zipper
zipper @nxdxgwen Hi! Nichole congratulations on the sweet baby! Happy poshing❀️🌺😊😘
Apr 06Reply
zipper
zipper @nxdxgwen sorry minus the h....
Apr 06Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @zipper Thank you so much for the shares and sweet message! Happy poshing to you too!πŸ’žπŸ’•πŸ’žπŸ’•πŸ’žπŸ’•
Apr 06Reply
luvbucs28
luvbucs28 AweπŸ’ŸπŸ˜˜
Apr 09Reply
luvbucs28
luvbucs28 ☺️
Apr 09Reply
luckyinlux
luckyinlux Hi!! Thanks for all the shares. You are super fast at that. You have some mad tap and swipe skills😎 love your closet too!πŸ’–
Apr 10Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @luckyinlux Thank you for your shares as well! I love your closet especially the Tiffany pieces! I have had my bracelet for over ten years and I still wear it almost everyday! I like be the bow necklace!! So cute! πŸŽ€πŸŽ€πŸŽ€I am pretty good at poshing now lol I can share quick! LOL! And just to let you know I am open to offers on everything and I offer 30% off bundles of three or more! 😘😘😘
Apr 10Reply
1976hellokitty
1976hellokitty Hello cute baby πŸ‘ΆπŸΌ
Apr 27Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @1976hellokitty Hello and thank you!
Apr 27Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @poshsale99 Thank you! 😘she's adorable and funny!
May 05Reply
re_glam_it
re_glam_it β™‘thank you beautiful β™‘ for sharing my closet wishing you.β™‘.. great sales to come your way soon β™‘β™‘β™‘
May 05Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @re_glam_it And thank you as well!! 😘😘😘Hope you make some great sales soon!
May 05Reply
shop_terracotta
shop_terracotta Your baby is the cutest!!
May 06Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @alexiscb Thank you so much!! ❀️❀️❀️
May 06Reply
sueblacklabel
sueblacklabel @nxdxgwen so precious! How old now? Mine just turned 3 and I would give anything to go back to preggers and do it all again. Seems like it was yesterday, & just went by too fast!
May 22Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @sueblacklabel 8 months old already!! Makes me so sad she's getting so big and turning into a funny little person!
May 22Reply
sueblacklabel
sueblacklabel @nxdxgwen oh Im so jealous! Girl I am telling you appreciate every second bc you will turn around for a moment & next thing she'll be walking & talking! I love my daughter so much but have baby fever SOOO bad right now mainly bc shes just not a baby anymore. And i always said i dont like kids, wasnt going to have any lol.
May 22Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @sueblacklabel lol she was a surprise but I try to enjoy every second! It's scary how fast it goes!!! She's already trying to walk and pulls herself up on stuff! It's so hard though she's a handful!!
May 22Reply
sueblacklabel
sueblacklabel @nxdxgwen i bought the collapsible fence/pen thing, like for dogs but in primary colors for kids & it has been great. You can change shape & size to what you need, and even now we use it to separate her "play room" from rest of living room. Plus the holes were great handgrips for pull ups & eventually cruising
May 22Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @sueblacklabel I definitely need one of those! She's everywhere and I am constantly trying to get something out of her hand or mouth! She finds everything!
May 22Reply
sueblacklabel
sueblacklabel @nxdxgwen oh trust me I know, but like I said its gonna go so fast it will stun you. Just fyi Im a big time bargain shopper, and when I bought my pen cheapest place by far was ebay. But not just any seller if you dont use it alot. Its been awhile but i actually bought 2 different sizes to combine into one big area, and i believe I paid less than $100 altogether for both. Just fyi and btw, do you trade ever? Like juicy but really cant justify it right now lol
May 22Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @sueblacklabel I will def look on eBay! I don't trade πŸ˜• I'm open to offers! That dress Needs a good home! It's so much better in person! Adorable with a statement necklace!
May 22Reply
sueblacklabel
sueblacklabel @nxdxgwen it looks super cute & i will def marinate on it. If you're not big on ebay let me know if you want a hand & I'll make sure you find best price.
May 22Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @sueblacklabel great thanks!!
May 22Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @sparkle4me thank you!!
Jul 19Reply
naturalmuscles
naturalmuscles omgggggggggg that is the cutest kid i have ever seen shes looks like she is in deep thought with that expression shes too funny, like she was posing for the picture omg so cute @nxdxgwen
Aug 08Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @naturalmuscles lol thank you she's so funny!
Aug 08Reply
naturalmuscles
naturalmuscles very welcome shes so cute she is like an "edible arrangement" swear shes literally one of the cutest babies i have ever seen omg she must be a riot!!! @nxdxgwen
Aug 08Reply
katiecat11
katiecat11 Oh my gahhhhhhd..she is DARLING. Absolutely delish.
Oct 24Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @katiecat11 Thanks so much! She is soooo funny and cute!
Oct 24Reply
bellyflop85
bellyflop85 Cutest baby ever!
Dec 30Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @bellyflop85 Thank you!!
Dec 30Reply
fivetenandahalf
fivetenandahalf Thanks so much for the follow! happy new year!
Jan 02Reply
ddz
ddz Mint to be fashions has sooo much to offer❣️❣️ we love ❀️ an amazing πŸ˜‰ offer on a closet full of clearance and sale items😁😁😍😍 feel free to submit an offerπŸ€—πŸ€— happy poshing πŸŒΊπŸŽ‰πŸ’ž
Jan 07Reply
theotherstore
theotherstore Awwwww such an adorable baby!!!
Jan 11Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @theotherstore awww Thanks she's so big now almost sixteen months!
Jan 11Reply
tevees143
tevees143 Your baby is soooo cute!!
Feb 07Reply
desiignerlove
desiignerlove Hi fellow posher! Your baby is Adorable πŸ’• All the best!
Feb 09Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @desiignerlove Thanks! She's so much bigger now! Still a baby though!
Feb 09Reply
desiignerlove
desiignerlove @nxdxgwen aww! Cherish these years
Feb 09Reply
mzpitty1
mzpitty1 you have the best BUNDLE OF ALL. that sweetie in your arms!
Jun 21Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @mzpitty1 awww Thanks! I can't believe she's almost 2!!!
Jun 21Reply
jackiethomaz
jackiethomaz Hey! πŸ™‹πŸ»Thanks for liking/visiting my closet! πŸ› I just wanted to let you know I give huge discounts on bundled items, I'm also very fair if you want to make an offer! πŸ›’ All purchases receives a free gift as well as same day shipping! πŸ“«πŸŽ Happy Poshing! πŸ’•βœ¨
Aug 23Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @mizfabulousity 😘😘😘😘😘😘
Oct 25Reply
kmclrs
kmclrs check out my recent item? πŸ’—
Oct 27Reply
heynaynay74
heynaynay74 LOVING YOUR CLOSET...NEW FOLLOWER β˜†β˜†β˜†β˜†β˜†!
Feb 22Reply
goplethora
goplethora You know you need to buy all my jewelry 😘 5 for $25 on those πŸ’Žs
Feb 21Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @goplethora I know! I’m waiting to get some money in here and I will make a bundle! So much to choose from!
Feb 21Reply
goplethora
goplethora @nxdxgwen and I have so much more 😩 lord I need help lol
Feb 21Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @goplethora I want to buy jewelry lots bit idk where to start!
Feb 21Reply
periperi666
periperi666 @nxdxgwen πŸ’―πŸ‘
Apr 04Reply
shirleecun
shirleecun Athleta Velvet skirt size 2P received was circular, wide and not the skirt that was pictures. It was also packed so that it was completely crumpled when received. I just threw it out as I was toil disappointed to even deal with it. This is the first time I have received an inferior item through Poshmark.
Jan 08Reply
mkatsanes
mkatsanes @nxdxgwen Thank you! β€οΈπŸ“β€οΈ
Mar 09Reply
nxdxgwen
nxdxgwen @mkatsanes no prob will ship tommorow
Mar 09Reply
mkatsanes
mkatsanes @nxdxgwen Yay! I’m very excited! :)
Mar 09Reply

30% OFF ALL BUNDLES OF THREE OR MORE! OFFERS TAKEN

$0$0

CLOSET RULES PLEASE READ!

$0$0

MYSTERY BOX CLOTHING RESELLER INVENTORY BOX $20

$20$0

MYSTERY JEWELRY BOX 10 ITEMS FOR $15 INVENTORY BOX

$15$0

MARC BY MARC JACOBS JAYDEN GALAXY DRESS SIZE XS

$140$398

NWT TORRID DUSTY ROSE STRIPED JUMPSUIT SIZE 2 XXL

$49$0

NWT TORRID BLACK STRIPED JUMPSUIT SIZE 2 2X XXL

$49$0

KIKO BLUE PEBBLED LEATHER LOVABLE CROSSBODY PURSE

$69$110

VICTORIAS SECRET STRAPPY NEON SWIMSUIT SIZE SMALL

$45$0

CABI YELLOW DAISY FIELD JACKET SIZE SMALL

$30$0

Other Listings you may like
People also Searched