Poshmark is a fun and simple way to buy and sell fashion. 

Shop the closets of women across America – and sell yours too!Learn More »

Sensible stylista's Closet

@sensiblestylist

xo_amaniim sorry, could u plz reserve until tomorrow i definitely want them
sensiblestylist@xoshelley let me know if you still want this. If not, I'm gonna unbundle it by tonight! ❀️
drizzymizzylove🌟 CONGRATS ON YOUR #StatementStyle HOST PICK 🌟
serendipity8888These rings soooo make a rockin statement! Congratulations on your awesome Host Pick! Fabulous! β™‘ β™‘ CONGRATS! β™‘ β™‘
sensiblestylist@mjaealan did you still want this? If not, please let me know so I can list this separately again ❀️
mjaealanYes i do im going to today
hillhollandIt doesn't particularly matter because it's lovely either way, but would you say the dark stones are closer to black, navy, or a dark grey? Thanks :)
sensiblestylist@hillholland black ❀️ please let me know if you have any other questions 😘
itz_aimeeDo u have more ???
sensiblestylist@itz_aimee more statement necklaces? Yep! There are a bunch in my closet, but more I haven't uploaded yet! Is there anything you're looking for in particular?
lalaleleWould you like to trade this with my sheer layered skirt?
sensiblestylist@lalalele so sorry! I'm just looking to sell ❀️ thanks for the offer though ☺️
leliluvCongrats again, just stopped by to share your HP!
onyxandorchidCongrats on your Cozy Essentials host pick!!! ⛄️
sensiblestylistAhhh @maya215 so sorry! I just tagged the wrong person~
sensiblestylist@missconniecheng not from deb, but this is an adorable boohoo piece. If you like cropped sweaters ❀️
sugabush3000One more thing lol, how big is the clutch??
ownpudi"Every day is a fashion show and the world is your runway."- Coco Chanel Yay, CONGRATS girl! I have chosen this as a beautiful host pick for tonight's "Girly girl" soirΓ©e! I wish you speedy sales, and a night full of host-pick-fame! πŸŽ‰πŸ’•πŸ˜˜
sensiblestylist@missconniecheng aw thanks! You're so sweet. I can bundle the skirt and sweater dress for you at
sensiblestylist@missconniecheng ah! I sent it to soon. I can sell you the sweater dress ❀️ i always update so let me know if you need anything ☺️ I'll also keep an eye out for you! I'll look through my new stuff for blouses and such 😘
sensiblestylist@ragdollyann also, the clutch is actually neon yellow. Let me know if that's all ok and I'll give you a price ❀️
sensiblestylist@ragdollyann I can give it all to you for $46. Wish I could discount more but everything is already super reduced 😘 let me know!
sssandyyOh oops I just saw this lol. Understandable!
sensiblestylist@sssandyy no worries at all ❀️ thanks so much anyway ❀️
Loading more..